Virkne Latvijas pazīstamākie influenceri, slavenības, kā arī modes žurnālu redaktori un stilu lapu veidotāji 4.oktobra pēcpusdienā restorānā “Jonh” tikās uz angļu stila tējas dzeršanas ballīti, lai diskutētu par to, kā veicināt modes ilgtspējību. Pasākumu organizēja multizīmolu veikals VAN GRAAF.
Pasākums norisinājās kā podkāsta ieraksts, kurā ar savu pieredzi ilgtspējības sekmēšanā dalījās dziedātājs Markus Riva, influencere un raidījuma “Māmiņu klubs” vadītāja Kristīne Beitika, Latvijas pirmā “Instagram” modele Agnija Grigule, stiliste Jūlija Verbicka, kā arī modes influenceri Dāvis Dāvids Sakne un Deniss Ševeļovs. Savukārt multizīmola VAN GRAAF veikala vadītāja Agnese Masaļska iepazīstināja klātesošos ar pētījuma rezultātiem par pircēju paradumiem un to maiņu Latvijā.
“Jau vairākus gadus cenšos maksimāli nodrošināt, ka tiem apģērbiem, kuri man vairs nepatīk vai ir kļuvuši par mazu, tiek nodrošināta otra dzīve citu cilvēku skapjos,” savā pieredzē dalījās dziedātājs Markus Riva.
“VAN GRAAF rūpējās par ilgtspēju vairākos veidos. Pirmkārt, mēs nodrošinām pircējiem iespēju iegādāties augtas kvalitātes apģērbu, ko cilvēki var valkāt vairākas sezonas. Otrkārt, īpaša uzmanība tiek pievērsta apģērbos izmantoto materiālu izcelsmei, priekšroku dodot ilgtspējīgi iegūtajiem. Treškārt, veikalā klienti var nodot nolietoto apģērbu,” stāsta VAN GRAAF veikala vadītāja Agnese Masaļska.
Klausītāju rindās bija tādi smalku pasākumu apmeklētāji un modes tendenču pārzinātāji kā stiliste Indra Salceviča, “YouTube” raidījuma “Generation Famous” vadītāja Laura Saulīte, influencere Daiga Elebija un citi.
Par VAN GRAAF
VAN GRAAF ir viens no lielākajiem multizīmolu modes namiem, kas piedāvā vairāk nekā 200 dažādas kolekcijas no prestižiem starptautiskiem zīmoliem – augstākās kvalitātes galvenās līnijas, aktuālos jauniešu modes jaunumus un dizaineru kolekcijas tieši no podijiem. VAN GRAAF ir sinonīms augstākajai kvalitātei un saviem klientiem nodrošina visplašāko sortimentu, profesionālas konsultācijas un apkalpošanu. Pirmo VAN GRAAF veikalu atvēra 2001.gadā, un pašlaik uzņēmumam ir vairāk nekā 16 veikalu Polijā, Čehijā, Ungārijā, Šveicē un Latvijā – daudzfunkcionālajā iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”.